lørdag 3. oktober 2009

Snakk om å være uoppmerksom!!!

Herlighet for ei tabbe jeg har gjort...
Jeg ble så glad da jeg leste at det skal åpnes Riviera Maison butikk i Molde
tenkte at dette er virkelig noe for meg...
jeg søkte og har venta og venta på svar, sjekka mail og mobil...
men først 10 dager for sent oppdaga jeg mailen der jeg ble forespurt om å møte til
intervju...mailen lå noe som heter "spam"................jeg å dataverden vettu...
så der gikk sjansen fra meg...grrrrr
nesten så jeg ikke greier tilgi meg selv.
Men skulle de trenge ekstrahjelp er jeg ikke vanskelig å be:):)
Men nå gleder jeg meg til i kveld, min kjære joppe
fyller 40 år i morgen ,så i kveld tenkte jeg å diske opp med
biff og god vin til
(blir feiring en lørdag senere sjø)
men neida han ønsker seg heller sosakjøtt....
okey joppe..det ska du få:):)
Ha en fin kveld alle sammen
klem:)

2 kommentarer:

  1. Hei Nina:)
    Å guri, noe så kjedelig!!! Man forventer jo at spam havner i spam da, ikke viktige ting;)
    Gratulerer med med bursdagsfeiring i heimen:)

    Det er en herlig blogg du har:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar!

    Ang. blitz eller softbox, så brukar eg ingen av delane i det daglige. Eg brukar softboksar når eg tek bilete i mitt vesle ministudio, men elles så er det kun det naturlige lyset som tel.

    Lykke til med nytt kamera!

    SvarSlett